Ο τοπικός πολιτισμός της περιοχής των Τζουμέρκων
Υπόμνημα:
..vital-kliniken.de.. Die Schlange, die der Kaffir Mädchen war auch ein Totem die Jungfrau Göttin Rannut, in der Kamite mythos besucht, und das war die ägyptischen Königinnen als Symbol für schwangere Frauen oder ein Totem der Dual https://www.vital-kliniken.de/viagra-billig-guenstig.html Mutterschaft, in die Charaktere Mädchen und Frau, der Mädchen und der cialis kaufen rezept Mutter getragen verdoppelten, Virgin und Gestator. Wir können nun bestätigen, dass Totemism das Weibchen als Modus zeigt die Natur gegründet viagra kaufen apotheke leipzig wurde, als das Mädchen könnte in den Reihen Mutterschaft zugelassen, und das junge Mädchen aus ihrer Verwandlung in das Tier und wurde ein Frosch, eine Eidechse, Schlange, Krokodil, Bär, Löwin, priligy rezeptfrei kaufen Katze oder andere zootype als Bringer her menschlichen Nachwuchs in der Maske.

Εικόνα 11: Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου

e11

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου [επιγραφή: Ο ΕΥΑΝΓΓΕ[ΛΙΣ]ΜΟS THS ΘΕΟΤΟΚΟΥ] αναπαράγει ένα εικονογραφικό θέμα που σε γενικές γραμμές ακολουθεί ένα δυτικό πρότυπο, αυτό μιας αντίστοιχης σύνθεσης του Marcantonio Raimondi[1](π. 1480 – π. 1534). Την εσωτερική διάρθρωση της σύνθεσης βρίσκουμε επίσης σε μια χαλκογραφία με το ίδιο θέμα του Cornelis Cort (1533-1578)[2]. Όπως και στο ιταλικό χαρακτικό, η σκηνή εξελίσσεται επάνω σε πλακόστρωτο δάπεδο το οποίο αποδίδεται προοπτικά. Ο άγγελος έρχεται από τα αριστερά, κρατώντας στο αριστερό χέρι κρινάνθιμο, ενώ η Παναγία, στα δεξιά της σκηνής, είναι καθισμένη μπροστά σε αναλόγιο και σε μια στάση αντικίνησης στρέφει το κεφάλι προς τον άγγελο.

Επάνω από το κεφάλι της Παναγίας υπάρχει, με ανάλογο τρόπο, το περιστέρι του αγίου πνεύματος. Πίσω της εικονίζεται κλίνη με υφασμάτινο ουρανό. Στην προκειμένη περίπτωση βρίσκουμε πληθώρα εικονογραφικών και τεχνοτροπικών στοιχείων που φέρουν ξεκάθαρη την υπογραφή μιας καταγωγής από την ιταλική τέχνη και γενικότερα από την αναγεννησιακή ζωγραφική, ακολουθώντας έναν εικαστικό τρόπο και μια μέθοδο που ξεφεύγει από τη συστηματικότητα του βυζαντινού «κανόνα». Επιπλέον, το αντίστοιχο δυτικό πρότυπο θα πρέπει να αναζητηθεί σε μια σύνθεση με παρόμοια διάρθρωση του Virgil Solis (1514-1562), όπου ο άγγελος κρατά ραβδί με περιελισσόμενη ταινία[3].

[1]. Oberhuder 1978, 25-26, πίν. 15 (16) και 15Α (16).
[2]. Strauss – Shimura 1986, 32, πίν. 24-ΙΙΙ (48).
[3]. Peters 1987, 461, 6.12 (320).