Ο τοπικός πολιτισμός της περιοχής των Τζουμέρκων
Υπόμνημα:
..vital-kliniken.de.. Die Schlange, die der Kaffir Mädchen war auch ein Totem die Jungfrau Göttin Rannut, in der Kamite mythos besucht, und das war die ägyptischen Königinnen als Symbol für schwangere Frauen oder ein Totem der Dual https://www.vital-kliniken.de/viagra-billig-guenstig.html Mutterschaft, in die Charaktere Mädchen und Frau, der Mädchen und der cialis kaufen rezept Mutter getragen verdoppelten, Virgin und Gestator. Wir können nun bestätigen, dass Totemism das Weibchen als Modus zeigt die Natur gegründet viagra kaufen apotheke leipzig wurde, als das Mädchen könnte in den Reihen Mutterschaft zugelassen, und das junge Mädchen aus ihrer Verwandlung in das Tier und wurde ein Frosch, eine Eidechse, Schlange, Krokodil, Bär, Löwin, priligy rezeptfrei kaufen Katze oder andere zootype als Bringer her menschlichen Nachwuchs in der Maske.

Εικόνα 19: Ο Μυστικός Δείπνος

e19

Στο περιβάλλον της αναγεννησιακής αισθητικής, με δύο τοξωτά ανοίγματα στο βάθος που πλαισιώνουν κόγχη κλεισμένη με παραπέτασμα και πάνω σε δάπεδο  καλυμμένο με δίχρωμα πλακίδια και αποδοσμένο προοπτικά, λαμβάνει χώρα ο Μυστικός Δείπνος. Ο Χριστός εικονίζεται στο κέντρο της σύνθεσης να ευλογεί, πίσω από μακρόστενο τραπέζι στρωμένο με λευκό τραπεζομάντηλο, γύρω από το οποίο κάθονται οι απόστολοι. Παρά τη βυζαντινή του ανάμνηση και εν μέρει στη φυσιογνωμία των μορφών το έργο είναι στην πραγματικότητα εμπνευσμένο από χαλκογραφίες των Marcantonio Raimondi[1], Virgil Solis[2], Cornelis Cort[3]. Επίσης, η παρουσία παραπετάσματος πίσω από τον Χριστό τεκμηριώνεται σε χαρακτικό με το ίδιο θέμα του Giorgio Ghisi (π. 1520-1582) του 1551[4].

[1]. Oberhuder 1978 , 40, πίν. 25 (32).
[2]. Peters 1987, 346, πίν. 1.124 (316), και 408, πίν. 2.27 (317).
[3]. Strauss – Shimura 1986, 92, πίν. 76-ΙΙ (89).
[4]. Boorsch – Spike 1986, 36, πίν. 6 (387).